من از فوق تخصص پرسیدم هیچ ربطی به سرما خوردگی و پهلوهاش نداره تو اکثر وقتا طبیعیه مخصوصا اگه شیر خشکیه البته شیر مادرم همینطوره ولی تو شیر خشک شایع تره
هیچی عزیزم گاهی اوقات میشه
اگه شیر خشک میخوره به اون حساسیت داره پسر خواهر منم همین طور بود شیر خشکشو عوض کرد خوب شد
پهلوهاش سرما خورده گرم نگه دار
دکتر میگه طبیعیه ولی قدیمی ها میگن پهلوش سرما خورده یکم چرپ کن کمر و پهلوهاشو با پارچه نرم ببند گرم بشع
پهلوهاش سرما خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.