۵ پاسخ

منم دکتر برا دخترم تجویز کرد دارم بهش میدم از دو ماهگی

بچه من میخوره چون زود دنیا اومده باید وقتی دو برابر وزن تولد شد بخوره

بچه من میخوره،چون دوبرابر وزن توادش شده

زوده هنوز

عزیزم دکتر پسرم گفت وقتی بچه 8کیلوبشه باید آهن شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان دنیز قشنگم مامان دنیز قشنگم ۹ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی