من پسرم اینجوری بود کولیک هم دلیلش هست ولی شیر من قوت نداشت دلش نگه نمیداشت شیرخشک کمکی میدادم همون ۳۰ تا میخورد قشنگ دلش نگه میداشت لج نمیکرد
دلیلش اینه که شیر زیاد خورده دل درد گرفته، بهش پستونک بده
ولع مکیدن داره براش پستونک بگیر زیادی شیر بدی رفلاکس میگیره معده اش اذیت میشه
ممکنه ولع مکیدنم داشته باشه پستونک بهش بده ببین آروم میشه یا نه
اون شیر نمیخاد عزیزم دلدرد داره دوس داره شیر بخوره هرچی بیشتر شیر بدی بدتر میشه بگیرش بغلت بصورت رقص دوپا درجا بزن آروم میشه
ای خدااا لعنت به رفلاکس😩😩
رفلاکس و کولیک داره عزیزم منم درگیر همین موضوعم
رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.