اولا همش گریه میکنن معمولا
بیشترم بخاطر کولیکه
کولیک رفلاکس و گرما
دایمتیکون بده
شاید نفخ کرده .
پاهاشو تو شکمش جمع کن شکمشو ماساژ بده در جهت عقربه های ساعت
با زوغن زیتون
خودتم سردی نخور اگه شیر خودتو میخوره
و بله خوش اومدی تا ۳ماه همینه
کولیک،دل درد،اگ شیر خودتو میدی شاید ی چیزی خوردی ک برای اون بد بوده،من ی بار هندونه خوردم تا صبح بکوب گریه کرد دستشویی ک کرد خوب شد
توی این سن بالای ۹۰ درصد از گریه هایی که دلیلی براش پیدا نمیکنی از دلدرد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.