۷ پاسخ

اولا همش گریه میکنن معمولا
بیشترم بخاطر کولیکه

کولیک رفلاکس و گرما

دایمتیکون بده

شاید نفخ کرده .
پاهاشو تو شکمش جمع کن شکمشو ماساژ بده در جهت عقربه های ساعت
با زوغن زیتون
خودتم سردی نخور اگه شیر خودتو میخوره

و بله خوش اومدی تا ۳ماه همینه

کولیک،دل درد،اگ شیر خودتو میدی شاید ی چیزی خوردی ک برای اون بد بوده،من ی بار هندونه خوردم تا صبح بکوب گریه کرد دستشویی ک کرد خوب شد

توی این سن بالای ۹۰ درصد از گریه هایی که دلیلی براش پیدا نمیکنی از دلدرد میشه

سوال های مرتبط