۵ پاسخ

آتلیه میبرمش و یه تولد کوچیک براش میگیرم فردا قراره جشن دندونی براش بگیرم انقد اذیتم کرده به غلط کردن افتادم

چون تولدش محرمه هفته بعدی دارم براش جشن میگیرم باغ اجاره کردم فامیلای جوون و دوستامونو دعوت کردیم

من میبرمش آتلیه کلی عکس بعدم ی جشن با خانواده هامون /ی شب جلوترش هم میبرمش شهربازی

درس داشتم هرسال يه جايي بريم سفر عكس بگيره و خوشحال باشه ولي هم ماهي كه بدنيا اومده مناسب سفر نيس هم شرايط خوبي نيس

اره منم میخوام واس ما شهریور هس شما چ ماهیی

سوال های مرتبط

مامان پسرمامان مامان پسرمامان ۱ سالگی