۱۲ پاسخ

اره من از ۱۰ ماهگی دادم دیگه براش غذا مخصوص کم درست کردم وقتایی که مثلا غذای مارو نمیخورد مثلا من عدسی درست میکنم اما دخترم دوست نداره مجبورم برا اون غذا جدا درست کنم

من هم از غذای خودمون میدم
چند وقته کلا غذا هام کم ادویه

ینی درستی بهش میدی؟؟؟

اره من از غذای خودمون بهش میدم

بله کلا غذای سفره ب جز صبحانه

اره بیشتر غذای سفره دوست داره

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

چه جور درست می‌کنی ؟

منم الان پختم براش 🥰

بهبه چه خوشمزه

لنت بهت منه دع

اره میدم

سوال های مرتبط

مامان دلانا🫀🧸 مامان دلانا🫀🧸 ۱ سالگی