۴ پاسخ

اره خیلی غلیظه من داخل ۲۰ سی سی اب میریزم تو شیشه بهش میدم میخوره
اونطوری بیشترشو تف میکرد بیرون و چندبار باید میدادم یه قطره یک هفته ای تموم میشد اینطوری هم‌راحت میخوره هم لباسا دیگه زرد نمیشن☺️

اره بااین بده منم یک ماه دادم با اینا میدادم اصلا خوشش نیومد انقد غلیض بود

منم همینو میدم قشنگ تکونش بده
اره این سرنگ یه سیسیه

آره گلم کاملش میشه ۱ سی‌ سی

سوال های مرتبط

مامان ♥هدیه امام علی♥ مامان ♥هدیه امام علی♥ ۱۶ ماهگی