۱۷ پاسخ

عزیزم ب جنسش دقت کن من گرفتم پرز جم می‌کنه رنگ میگیره انداختمش دور

خیلی خوشگلن
ولی نمیدونم چرا من اصلا حس خوبی به سیلیکونی ندارم🙁

چرا من سیلیکونی دوست ندارم حس میکنم اعصابم ب شستنس نمیکشه

من خریدم خیلی خوبه😍 نه مو جمع میکنه نه پرز اتفاقا سیلیکونی برای نی نی راحت تره

منم همین رنگ‌ خریدم برا پسرم ولی مارک کیدیلو‌ نیست
اتفاقا اژدهاهم هست😅 خیلی دوسشون دارم عالیه نه پرز میگیره نه چیزی پسرمم کلی باهاش بازی میکنه بعد غذا نرم و بامزه هست🥰

سایته؟

اینم بگم که اصلا هم پرز نمیگیره

من همین مدل خریدم فعلا یکماهه دارم از کاسه اش فقط استفاده میکنم و واقعا راضییم هیچ عیبی نمیتونم روش بزارم😍

قشنگه بجز این رنگ
رنگ دیگه ای نداره؟؟

میگم ک عزیزم سایتی که ظروف خرسی پسرتو خریدی بودی هرچی میزنم نمیاره‌واسم میشه بی زحمت از سایتش شات بفرسی شاید من اشتباه میزنم😩

البته کیدیلو همه چی خوبه

خیلی شیکهه

مال دختر منم همین مارک و مدله ولی سبزش یکم تیره تره منکه خیلی دوسش دارم😍

خوشگله از کجا میخوایی بخری؟ قیمتش ؟

خوشكله عزيزم قيمتش چقدع🥰

خیلی قشنگه
قیمتش؟؟
از کجا؟؟

خیلی خوبه چنده قیمتش

خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان درسا و ماهد مامان درسا و ماهد ۸ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی