انقباضه
وای من امید دارم ۳۸ هفته زایمان کنم 🤣🤣شماها چرا نزایید پ
یکم گرمی بخور زایمان کنی اشکال نداره ک دیگ روزای اخر
یه دوش اب گرم بگیر اول اگر قطع شد دردات که انقباض کاذبه امااگر همین دردا ادامه داشت بدون که انقباضاتت شروع شده
منم یه دو ساعتی درگیرش بودم ولی باز قطع شد اگه شدیده برو بیمارستان
والا نمیدونم من کدرد کمی میاد ومیره و 40هفته تموم شد ولی هنو خبری نیس
ارع شدید بشع باید بری بیمارستان
اره برو بيمارستان.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.