۸ پاسخ

انقباضه

وای من امید دارم ۳۸ هفته زایمان کنم 🤣🤣شماها چرا نزایید پ

یکم گرمی بخور زایمان کنی اشکال نداره ک دیگ روزای اخر

یه دوش اب گرم بگیر اول اگر قطع شد دردات که انقباض کاذبه امااگر همین دردا ادامه داشت بدون که انقباضاتت شروع شده

منم یه دو ساعتی درگیرش بودم ولی باز قطع شد اگه شدیده برو بیمارستان

والا نمیدونم من ک‌درد کمی میاد و‌میره و 40هفته تموم شد ولی هنو خبری نیس

ارع شدید بشع باید بری بیمارستان

اره برو بيمارستان.

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی