عزیزم پسر منم بستس تو روخدا بگوچه علائمی داشت کجا بردی منم مشهدم .خوب نمیشه بچمخیلی اذیته
توروخدا بگو چشمش چجوری بود که بیهوش کردن؟با ماساژ خوب نشد؟
چجوری بیهوش کردن نمیشد یه دارو خواب آور بدن؟چشمش الان چجوریه؟
پسرمنم مجرا اشکیش بستس ولی جرات نمیکنم برم میل بزنم
بی هوش کردن زدن؟دوسه ساعته باید اثرش بره
عزیزم سخت بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.