ساعت 11واکسن پسرمو زدم از کی تب شروع میشه؟؟؟؟

۶ پاسخ

انشالله که شروع نمیشه. ۴ ساعته پاراکید بده

قطرشو بده ایشالا که تب نمیکنه کلا

معمولا ۴ساعت بعدش
خب الان پاراکید بده

تقریبا عصر

خیلی سخته🥴شروع میشه کم کم

واکسن ۶ ماهگی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی