اره خود به خود تب کرد ببر بیمارستان این ویروس
از ۳۷.۵ تب محصوب میشه
اره تب هست
ایوای دو شبه نخوابیدم بردم دکتر شربت پاراکید و پلارژن داده نمیذارم ثانیش هم رد بشه ولی همینه .دستمو که میزنم به بدنش خوبه زیاد داغ نیس ولی تب سنج عددو بالا نشون میده برا همین نگرانم
پوشکش باز کن
دمای خونه خنک باشه
پاشویه با آب ولرم که بهش گلاب اضافه شده ، دستمال مرطوب کن رو مچ پا ، مچ دست ، زیر بغل و روی شکمش بزار زودتر تبش میاد پایین
داره تبش شروع میشه پاشویه کن فقط تا بیاد پایین پاراکید هم سرساعت بده
به این تب سنجا به اون عدد آخرش باید پنج تا اضافه کنی ک دقیق تر میشه با این حساب یعنی تب داره
داره تب میکنه هنوز تب نکرده
نزار ازین بالاتر بره پاشویه کن استامینوفن سر ساعت بده لباس خنک تنش کن ،خدایی نکرده بالاتر رفت یا به هر دلیلی پایین نیومد میتونی شیاف استامینوفن استفاده کنی
38 ب بالا تب
پاراکید بده
دکتر دخترم گفت ۳۷/۸ به بعد تبه
نه تب نداره ۳۸ به بالا یعنی تب
از این بیشتر تب میشه بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.