چه اهمیتی داره حرف بقیه مهم نگاه خودتونه که از خودتون راضی باشید
عااالی
عالی هستی عزیزم بنظر من
نه اوکی هستی نه چاقی نه لاغر
نه خوبی
اندازه اندازه😊
اگ جاری بوده یا اقوام شوهرت مطمئن باش از ک. و. ن سوزیش بوده بنظرم خوشحال باش بد سوزوندیش😁
نه خیلیی خوبی ک😐
ووی نه به هیچ وجه خیلی هم اندامت خوبه قدو وزنت استاندارده چه اهمیتی داره حرف بقیه اخه😒
منم ۱۷۰ با وزن ۷۰ هستم نمیشه گفت چاق ولی وقتی ۱۶۵ بودم خیلی بهتر بود اینجوری یکم گنده بنظر میرسم دوس دارم ۵ کیلو کم کنم
به حرف مردم باشه نباید زنده بود
خودت مهمی
چه جاق چه لاغر
نه والا عالی هستی عزیزم
وزنتون کاملا استاندارد هست
عالی هستی ک
عین همیم
یکی دو کیلو کم کنیم اوکیه
نکنیم هم ب کسی ربطی ندارن
خیلی هم اندازه خوبی هستی
اندازه منی کامل
وا..به این خوبی
خيليم خوشتيپ و زيبايي عزيزم🦋🤍
عزيزم من قدم ١٧٣وزنم ٦٣همه ميگن خيلي لاغري به ديگران توجه نكن همه هميشه حرفي براي گفتن دارن من فقط ميگم ادم سالم باشه زيبايي چاق و لاغري اصلا مهم نيست عزيزم
خیلی خوشتیپی عزیزم 👌
اینجا حتی گن هم نبستم خدایی چاقم؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.