۲۰ پاسخ

چه اهمیتی داره حرف بقیه مهم نگاه خودتونه که از خودتون راضی باشید

عااالی

عالی هستی عزیزم بنظر من

نه اوکی هستی نه چاقی نه لاغر

نه خوبی
اندازه اندازه😊

اگ جاری بوده یا اقوام شوهرت مطمئن باش از ک. و. ن سوزیش بوده بنظرم خوشحال باش بد سوزوندیش😁

نه خیلیی خوبی ک😐

ووی نه به هیچ وجه خیلی هم اندامت خوبه قدو وزنت استاندارده چه اهمیتی داره حرف بقیه اخه😒

منم ۱۷۰ با وزن ۷۰ هستم نمیشه گفت چاق ولی وقتی ۱۶۵ بودم خیلی بهتر بود اینجوری یکم گنده بنظر میرسم دوس دارم ۵ کیلو کم کنم

به حرف مردم باشه نباید زنده بود
خودت مهمی
چه جاق چه لاغر

نه والا عالی هستی عزیزم

وزنتون کاملا استاندارد هست

عالی هستی ک

عین همیم
یکی دو کیلو کم کنیم اوکیه
نکنیم هم ب کسی ربطی ندارن

خیلی هم اندازه خوبی هستی
اندازه منی کامل

وا..به این خوبی

خيليم خوشتيپ و زيبايي عزيزم🦋🤍

عزيزم من قدم ١٧٣وزنم ٦٣همه ميگن خيلي لاغري به ديگران توجه نكن همه هميشه حرفي براي گفتن دارن من فقط ميگم ادم سالم باشه زيبايي چاق و لاغري اصلا مهم نيست عزيزم

خیلی خوشتیپی عزیزم 👌

اینجا حتی گن هم نبستم خدایی چاقم؟؟؟

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم ۵ سالگی
مامان مهرساناومیکائیل مامان مهرساناومیکائیل ۵ سالگی