۶ پاسخ

نوه عموی من الان ۱۰ ماهشه تازه یدونه دندون درآورده. عجله نکن در میارن

دختر منم هشت و نیم ماهشه هنوز در نیاورده

نه خیلی. بطی نداره

دختر من ده ماهشه تازه جوونه زده

والله دختر من ۱۰ ماهشه هیچ خبری نیست

پسرمن 10ماهشه تازه داره درمیاره عجله نکن درمیاره

سوال های مرتبط