فقط اسپری بینی معجزه میکنه. پسر من نمیذاره بزنم واسش
نیوتادین بده البته چون بچتون کوچیک نمیدونم اگه دستگاه بخور داری بخور بزار من خودم بخور سرد دارم اما وقتی بچم سرما میخوره وبینیش کیپ چای ساز میزارم بخصوص تو زمستون توش شلغمم میریزم میرم زیر چادر
عناب هم بسوزون ببر نزدیک بینیش
قطره ی سدیم کلراید هم دکتر به من گفت آب نمک رقیق. ضرر نداره مدام براش بزن
اسپری سدیم کلراید بزن
ویروس جدیدع دختر من اینطور شد بعد دوروز ب سرفه افتاد بردم دکتر انتی بیوتیک داد قطره بینی اسپری دهانی و مونته لوکاست و کتوتیفن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.