مارک روژان خوبه بنظرتون؟
انشالله بارداری عزیز
انشاالله مثبته عزیزم مبارکه😍
منم ۴ قبل موعدم سینم درد میکرد تست زدم اینجوری هاله انداخته بود
برای منم از ۶ ۷ روز قبل موعد همین جوری بود هر روز میزدم پر رنگ تر میشد
من هاله میبینم
منم هاله دیم برات
دوسه روزدیگه بزن انشاالله پررنگ شده
انشالله مثبتی عزیزم
باید یک تا ده روز بعد تاخیر بزنی یا چند روز دیگه بتا بده
من رژان منفی سفید سفید بود بدون هاله ان شالله ک مثبتی گلم ،🙏🙏🙏💚
بعد موعد بزن
انشاالله که پررنگتر بشه ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.