۳ پاسخ

عزیزم انشالله ماه بعد
قز چرا گفتی دیگه اقدام نمیکنم
توکل بخدا من ک چهارمین بار بود اقدام کردم
من اقدام میکنم هر وقت شد شد توکل بخدا

ان شالله ماه پیش رو 🙏🙏🙏

از این منفی ها خیلی زیاد دیدم.خیلی زیاد.امیدوارم بزودی قسمتت بشه و مامان بشی 🤲🏻❤️
خدا بزرگه

سوال های مرتبط