۱ پاسخ

سلام عزیزم‌پسرتون خوب شد؟پسر منم‌۴ روزه ک‌فقط تب میکنه علائمی نداره غیر تب نمیدونم‌چیه😢

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی