۳ پاسخ

سلام عزیزم من که اصلا حس نمی‌کردم☹️

فقط شکمم سفت میشه بعضی وقتا که به کمر میخوابم
شما چجوری حس میکردی

منکه چیزی حس‌نمیکردم ولی ازوقتی وارد 15هفتگی شدم گاهی حس میکنم جم میکنه خودشو.حالانمیدونم نی‌نی مونه یاچیزی دیگس

سوال های مرتبط