۴ پاسخ

عزیزم ه سنو باید بدی چون نزدیک ۲ ماهه

اگر شیر میدین عادیه پریود نشینا
چون من تا۲سالگی دختر عادت نشدم پسرمم همینجور

۲۹ اسفند الان فروردین و اردیبهشتم گذشته اگر باردار بودین مثبت میشد خیلی تایم گذشته به نظرم برین دکتر سونو ازمایش بدین چک بشه

یه بی بی چک دیگه بزن عزیزم

سوال های مرتبط