ما میگیم سر افتاده نمیدونم چطوربهت توضیح بدم گاهی سرمحکم به یه جایی میخوره یاآدم میزنه توسرخودش یا کسی بزنه توسرت یا ازروبالش بدخوابیدی میگیم سرافتاده وکسایی هستن که جامیندازن من زیراپن بودم بلندشدم محکم سرم خورددیگه هی دردمیکرددادم جاانداختن
شاید فشارت بالاس یا غلظت خون داری
اب زیاد بخور ، خیلی وقتا به خاطر کم ابی هستش. یه ازمایش کلی هم بده برای کم خونی وویتانین های بدنت
فصل بهار و کم خونی و دراخر یه تست بارداری 😐
منم همینم ک فکر کنم سر کم ابی و کم خوابی
باردار نیستین
فشارتون بالا نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.