۷ پاسخ

ماه دردم میتونه باشه اما اگ خیلی درد داری برو بیمارستان
درد زایمان میگیره ول میکنه مدام نیست نگران نباش درد زایمان نیست

فک کنم ماه درده ولی دیدی فاصله دردات کم میشه حتما برو دکتر

دردات میگیره ول می‌کنه ؟

برو بیمارستان یک نوار قلب بگیرن انقباض داشته باشی نشون میدن من ۳۲هفته اینجوری بودم رفتم بیمارستان انقباض نشون داد امپول زد بهتر شدم

منم ۱هفتس همین شرایط دارم .
اگ درد زایمان بگیر به فاصله ۱۰ دقیقه زیادتر میشه خونریزی لکه بینی داری کیسه آبت پاره میشه .دردت انقد زیاد میشه که خودت متوجه میشی میخوای زایمان کنی .بخاطر ماه بالاس بچه وزنش زیاد شده این علایم عادی

خانما که پزشک نیستن حالا برو بیمارستان نهایتش اینه چیزی نباشه برمیگردی

اگه زایمان اینا هم باشه که بهتر

عزیزم منم دیشب همینجوری بودم
خوابیدم
الان بیدار شدم هیچ دردی ندارم

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی