۶ پاسخ

استرس نداشته باش اونقدری ک بزرگش کردن نیستد

ژل لیدوکائیین بگیر از داروخونه بزن به جای واکسنش . دیگه اصلااااا اذیت نمیشه

واکسن زدی بعدش ببرش بیرون راه بره یکم بدوعه
رفتی خونه سریع استا بده
اصلا هم سخت نیست
ففط شب مراقب باش تب نکنه برای اطمینان هر ۴ساعت استا بده

نترس سخت هست ولی سختیش روز اوله پسر من تب نکرد نه این واکسن نه واکسنای دیگه فقط سر این دمای بدنش شد ۳۷.۵ که با پاراکید قابل کنترله روز اول پا درد زیادی میگیرن روز دوم کم میشه و روز سوم اثری از واکسن نمیمونه و تمام

منم خیلی میترسیدم
شب سختی بود
ولی گذشت و الان ۳ ماه شده

نترس علائمش مثل بقیه واکسناست

سوال های مرتبط

مامان هلیا نازار مامان هلیا نازار ۲ سالگی