۴ پاسخ

میلاد فریدولین و سیلور برای یه شرکت هست بااسمای مختلف من کارمیکردم اونجا مینی واش اگرمیخای بگیری مینی واش۳ونیم کیلویی دسته ولومی بگیری هم موتورش،عالیه هم دیجیتالیا زودخراب میشن و بردهای دیجیتالش خیلی گرونه .گفتم ۳ونیم کیلو چون بعدا ک نخایی لباس بچه بشوری قشنگ دودست لباس بزرگونه رومث اینه میشوره تمیزمیکنه بقیه وزن هاش بدرد نمیخوره من برای خودمم قونیم کیلو اوردم دیجیتالی برنداشتم چون معمولیاش خرابیش خیلی کمتره

من میلاد گرفتم خیلی خوبه و خیلی راضیم واقعا لباس هارو تمیز میکنه

منم عرشیا گرفتم راضیم
خیلی کاربردی بود برام

فربدولین،و خیلی به درد میخوره چون لباس کودک باید جدا از بقیه لباسا شسته بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا هفته هجدهم بارداری
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تربچه🍬 مامان تربچه🍬 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری