۱۶ پاسخ

خانوما میدونید قرص خواب الانزاپین ممکنه تاثیر داشته باشه یا نه؟

اینا چیه،باور کن اشتباهی چیزی شده،مگه میشه؟!!من علوم ازمایشگاهی خوندن ندیدم تا حالا این عددا رو،مال خودته؟درست میشه بااصلاح سبک و دارو و ورزش،ولی کلا عدداش خیلی فضاییه

این اعداد فضاییه اصلا با منطق و عقل جور درنمیاد دختر خوب. ازمایشگاهت اشتباه کرده قطعا

آزمایش مجدد که میگی یعنی بار اول هم انجام داده بودی همین مقدار بوده؟ تو آزمایشگاه دیگه؟

قطعا آزمایشگاه اشتباه کرده برو بهشون بگو عزیزم

ببین اگه واقعا این تیریگلیسیردت باشه دور جون باید تا الان سکته میکردی🙄🙄🙄 من کلسترول ۴۱۲ رو درک میکنم چون خودمم همین بودم اما من قدم ۱۶۷ وزنمم ۹۵ کیلو بود و از چاقی اینجوری شده بودم اما اما ۳۵۹۰ برای تیریگیلیسیرید واقعا عجیبه قند ناشتا هم انقدر بالا مریض و میبره تو کما …پس اینا الکیه به نظرم…..ولی محض احتیاط یکبار دیگه تو یه آزمایشگاه خوب مثل نیلو یا آرامش دوباره تکرار کن

زنده ای الان؟ ببخشید اینجوری میگم ولی تریگلسیرید مخصوصا عددش فضاییه

کلسترول اینا باز به خاطر چاقی نیس ممکنه یه ادم لاغر باشه ولی بالا باشه شما فکر کنم بیش از حد چربی و غذای سرخ کردنی و شیرینی و نوشابه استفاده میکنی بازد بدنتو پاک سازی کنی سالم خوری شروع کنی تا بیاد پایین همراه با قرص

دختر با ۲۳ سال سن قند و چربی داری ؟چیکار کردی با خودت سبک زندگیت نا سالمه؟

مطمئنی ازمایشگاه درست انجام داده اینا خیلی بالاعه حتما برو دوباره ی جا دیگه تکرار کن خطر ناکه

قصد بارداری داری؟؟اینارو اول باید بیاری پایین بعد باردار بشی
برا کلسترول و چربی خونت احتمالا امگا۳ و جم فیبروزیل بده حتما برو پیش متخصص قندت که کلا باید خیلی چیزارو یه مدت زیاد استفاده نکنی
چرا انقد بالاس آخرین بار کی چکاپ دادی؟؟نکنه اشتباه شده

احتمالا اشتباهه و اینکه نباید ناشتایی بیشتر از ۱۲ ساعت باشه . حتما ۸ تا ۱۲ ساعت . بهتره با ۱۰ ساعت ناشتایی برید یه آزمایشگاه دیگه آزمایش بدین

اگ اضافه وزن داری کم کن شایدپایین اومدن

آزمایشگاه معتبر رفتی؟ این اعداد فکر نمیکنم درست باشن. مگه چقدر وزنته؟

چراااا انقد زیااااد😮😮😮😮😮
سابقه داری؟

شب قبل از آزمایش چی خوردی؟

سوال های مرتبط

مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مهسا مهسا قصد بارداری