۴ پاسخ

اره گلم بیاد دنیا رفع میشه مال منم هردو کلیه ش ورم داشت

عزیزم نمیخوام نگرانت کنم من بچه اولم توی آنومالی مشخص شد کلیه چپش ورم داشت سونولوژیست گفت بعد اینکه بدنیا اومد یک‌ماه بعدش دوباره سونو بگیر گفت معمولا توی بچه پسر ایجاد میشه گفت تعجب میکنم مال شما دختره ورم داره خلاصه دنیا اومد بردم سونو کمتر که نشده بود بیشترم شد خلاصه کلی دکتر رفتم همه فقط میدووندن اینور اونور آخرشم یه فوق تخصص جراح کودکان بردم تا مدارکشو دید گفت باید عمل بشه و عمل شد الان شکر خدا بهتره شماهم حتما پیگیر باش احتمالا همینجوری برطرف بشه

برا منم ورم داره گفت تو جنین پسر شایع هست دنیا بیان با اولین ادرار ورمش میخوابه.بعد اینکه دنیام اومد سونو بدیم

اره عزیزم
بیشتر مواقع بعد تولد با اولین ادرار رفع میشه

سوال های مرتبط