ی سوال چرا تو گهواره دیگه هیچکی باردار نیست

۵ پاسخ

بهتر که نمیاره چیه بارداری همش استرس و اضطراب

نسبت به خودت برات میاره

چون زاییدی گهوراه فقط اونایی ک زاییدن رو برات بالا میاره. حالا اگه تاریخ زایمانتو تغیر بدی بگی بارداری فقط باردارا برات میاره بالا. اگه بزنی پریودی فقط اقدامی هارو برات میاره بالا

چون شما بچه دارید پیامای مامانای بچه دار رو براتون بالامیاره

چون خودت دیگه باردار نیستی
هم دورانی های خودت و میاره
اگه میخوای همه رو ببینی برو قسمت دورهمی

سوال های مرتبط