۴ پاسخ

نه عزیزم صد درصد میست میشه دارو داد ک تخمک بیشتری بالغ و ازاد کنی اونم ممکنه بیشتر دوتا ازاد شه و تو لقاح هم معلوم نمیشه یکی بگیره یا دوتا یا هیچی اما اینکارو نکن من به واسطه نوع بارداریم هم زیاد دارو هورمونی استفاده کردم هم خیلیا بودن ک تو انتقال دوقلو باردار شدن دوقلو شیرینه اما جدا از نگهداریش ک شدیدا پر چالش و سخته بارداری دوقلویی فوق العاده پرریسکه خطر زایمان زودرس و هزار اتفاق داره ک مستقیپا پربوط ب سلامتی نینیا میشه. اگه با همه اینا بازم تصمیم داشتی قبلش از چند تا از مادرای ای وی افی بپرس ک بارداریشون چجور گذشته یا مادرایی ک زیر ۸ماه بچه دنیا اومده. بچه خیلی باید دستگاه بره معاینه چشمشون خیلی برا مادر ناراحت کنندس کلا بارداری خیلی پرخطریه با بارداری دوقلوییه طبیعی خیلی فرق داره چون اون بدن رو خدا از اول اینجور خلق کرده

مگه مغز خر خورده باشی

خوردن سنجد درصد چند قلو زایی رو بالا میبره

صددرصد نیست ولی یه مکملایی هستن که باعث میشن تخمدان ها بیشتر فعالیت کنن ممکنه ۲ تا ازاد بشه

سوال های مرتبط