اگه از اول بذارین عادت میکنه ولی بزرگتر بشه و هوشیارتر ممکنه دیگه نشینه توش
تو دوروبریام ک اینطوری بوده
صندلی ماشین با قابلیت تنظیم بگیرید از اول قابل استفاده ست، میخوابونی شبیه کریر میشه، بعد که بزرگتر شد زاویه شو بیشتر میکنی
من کریر گرفتم تا وقتی که کمر بچه محکم نشه نمیشه گزاشت تو صندلی په تا ۲۲ ماهگی نمیشه گزاشت
دختر من تز یکسال نشست هنوزم میشینه
بستگی به مدلی که میخری داره الان اکثرا از بدو تولد هستن
بستگی داره نوزادی بخوای از همون اوایل وگرنه نزدیک ۱ساله من که کریر گرفتم بعدش صندلی میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.