۶ پاسخ

طبیعیه عزیزم ‌
سرما نخورده

نه طبیعیه عطسه

خداروشکر ‌خیالم راحت شد

نه بابا سرفه زیاد خوب نیس
عطسه عادیه

دختر منم زیاد عطسه میکنه...منم همین سوال رو دارم

ن دختر منم زیاد عطسه میکرد...طبیعی هست

سوال های مرتبط

مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی