خانما پسر من زیاد عطسه میکنه!بعنی سرماخورده ؟

۵ پاسخ

ن اگ علامت دیگه ای نداره مشکلی نیس عزیزمن پسر منم عطسه می‌کنه همش

ن طبیعیه پسرمن هنوزم عطسه میکنه

عطسه خوبه سبک میشه

نه دختر منم عطسه می‌کنه

اگه تب داره و خلط داره باید شک کنی اگ نه عادی

سوال های مرتبط

مامان عبدالواسع بلوچ مامان عبدالواسع بلوچ ۴ ماهگی