خانما عطسه زیاد نشونه سبکی بچس یا سرماخوردگی

۳ پاسخ

عطسه نشون رشد بچس و طبیعیه

مشکلی نداره عطسه عادیه

دکترب من گف عطسه صدتام درروز برا بچه مشکلی نیست🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان فندق مَـن.. مامان فندق مَـن.. ۱۶ ماهگی
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی