خانما من بچه اولم هست کی باید آمپول ریه بزنم

۹ پاسخ

اصلا بنظرم نزن. همه عوارض دارن بعدها مشخص میشه. ینی چی جدیدا امپول امپول میکنن. هرچی خدا خواست همون میشه. الکی سمت این چیزای ناشناخته نرید

همه نیاز نیست بزنن
اگر دکترت تشخیص داد نیازه برات تجویز می‌کنه.

اونایی‌ که سابقه زایمان‌ زودرس، احتمال زایمان زودرس و بارداری پرخطر دارن براشون می‌زنن.

تا نیاز نداشته باشی نمیزنن ک

همه نمی زنن کسانی که درد یاانقباض دارن میزنن من شخصن زدم چون درد وانقباض ودرد پریودی دارم گفت شاید زایمان زودرس داری زدم ولی اگه مشکلی نداری نزن

گلم همه نمی‌زنند

اگه دکتر ضروری دونسته بزن ولی اگر نه نزن
من انقباض هم داشتم دکتر گفت بزن گفتم میترسم عوارض داره بعد گفت بگیر بذار خونه لازم شد بزن که خداروشکر انقباضم با پرلوتون خوب شد و دیگه نزدم

اونایی که احتمال زودرس شدن زایمانشون هست بایددبزنن

اگر دکترت نگفته نیازی نداری

مگه همه باید بزنن؟

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری