فک کنم اگه احتمال زایمان زودرس و اینا باشه دکار تجویز میکنه امپول رو
وگرنه در بارداری نرمال استفاده نمیشه امپول
من سر دخترم ۳۰هفته زدم
برای چی میزنن همه باید بزنن؟
هر وقت دکترتون لازم بدونن ازشون بپرسید برای همه نیست
هفته ۲۸ به من دادند
من۳۱ هغته دکترم گف
باید دکتر بگه
از 28هفته به بعد میشه بزنی
معمولا از 28 هفته میزنن ببین دکترت کی صالح میدونه
هروقت دکترت بگه و نیاز باشه بهت میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.