بچها کی آمپول ریه بزنم!؟؟

۹ پاسخ

فک کنم اگه احتمال زایمان زودرس و اینا باشه دکار تجویز میکنه امپول رو
وگرنه در بارداری نرمال استفاده نمیشه امپول

من سر دخترم ۳۰هفته زدم

برای چی میزنن همه باید بزنن؟

هر وقت دکترتون لازم بدونن ازشون بپرسید برای همه نیست

هفته ۲۸ به من دادند

من۳۱ هغته دکترم گف
باید دکتر بگه

از 28هفته به بعد میشه بزنی

معمولا از 28 هفته میزنن ببین دکترت کی صالح میدونه

هروقت دکترت بگه و نیاز باشه بهت میده

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری