منم امروز زدم
سلام عزیزم شما امپول ریه رو کجا تزریق کردی اتفاق خاصی افتاد؟
اینم سنو امروز دادم
حرکتاش کم شد نترس تا یکی دوروز کم میشه حرکتش فقط چیزای ک قند داره خیلی کم بخور تا ۵ ۶ روز
من بیمارستان بستری شدم زدم
من تو هفته های ۳۰ ک بودم به دکترم گفتم امپول ریه خوبه بزنم نیازه ؟ گفت وقتی هیچ مشکلی در بارداری نداری اضافست بزنی چون احتمال قطع رشد مغزی جنین رو داره تو شکمت ، اگ نیاز بود ریسک میکردیم میزدیم ولی وقتی نیاز نیست و مشکلی در طول سرویکس یا سابقه زودرس اینا نداری ، اصلا نیاز نیست امپول به اون قویی رو بزنی ، ضررش زیاده
هر روز تو یه تایم مشخص
منم ۶تا زدم ۳۰هفته
من زدم
چیز خاصی نیست
من زدم ۶ عدد هفته ۲۷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.