کی امپول ریه زده برام امپول ریه نوشتن

۹ پاسخ

منم امروز زدم

سلام عزیزم شما امپول ریه رو کجا تزریق کردی اتفاق خاصی افتاد؟

اینم سنو امروز دادم

تصویر

حرکتاش کم شد نترس تا یکی دوروز کم میشه حرکتش فقط چیزای ک قند داره خیلی کم بخور تا ۵ ۶ روز
من بیمارستان بستری شدم زدم

من تو هفته های ۳۰ ک بودم به دکترم گفتم امپول ریه خوبه بزنم نیازه ؟ گفت وقتی هیچ مشکلی در بارداری نداری اضافست بزنی چون احتمال قطع رشد مغزی جنین رو داره تو شکمت ، اگ نیاز بود ریسک میکردیم میزدیم ولی وقتی نیاز نیست و مشکلی در طول سرویکس یا سابقه زودرس اینا نداری ، اصلا نیاز نیست امپول به اون قویی رو بزنی ، ضررش زیاده

هر روز تو یه تایم مشخص

منم ۶تا زدم ۳۰هفته

من زدم
چیز خاصی نیست

من زدم ۶ عدد هفته ۲۷

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۱ ماهگی
مامان ملیکا و مهراسا مامان ملیکا و مهراسا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد