۶ پاسخ

پسرمن تا۶ماهگی گردنش کامل سفت نشده بود یه لرزش داشت کمی البته پسرمن زودرس بود

من که بچه م بزرگه ولی بچه دخترخاله م الان چهارماهشه
خیلییی زیاد لق می نه گردنش اصلا خیلی کم سرشو می‌تونه محکم بگیره
ولی پسر خودمو یادمه که خیلی خوب تو چهارماهگی گردن می‌گرفت شایدتک و توکی به لقب میزد گاهی. ولی چون عکس و فیلماش هست می‌دونم که خیلی خوب می‌گرفت
در کل تا شیش ماهگی طبیعی که اون موقع دیگه باید بدون لق زدن باشه و تعادل کامل

اره پسر منم گاهی لق میزنه هنوز
حتی ب دکترم گفتم و خودش رو شکم گذاشت گردنشو چک کرد گفت اوکیه

اره بابا ۴ماهشه طبیعیه

آره دختر منم هنوز لق میزنه
دیروز ک یهو لق زد با سر رفت تو دماغ لیام هر دو زدن زیر گریه😅

بله گلم هرزگاهی یه تکونی میخوره طبیعیه

سوال های مرتبط