مثل پوره سیب زمینی آبپز دیگه،بپزش،با پشت چنگال له کن و با یکم آبجوش سرد رقیق کن
چنگال دگ
یه کم بیشتر بپز تا با گوشکوب میکس بشه بقیشم بزار فریزر هر دفعه یه قسمت دربیار گرم کن براش
من سه قسمتش میکنم، میذارم بپزه حسابی که نرم شد، با پشت چنگال توی یه بشقاب له میکنم
نیازی نیست صاف صاف بشه یکم بافت داشته باشه عیبی نداره
خیلی میخوای صاف بشه میتونی بعدش از صافی رد کنی
من هویج و کدو یکم مرغ و میذارمبپزه جودوسرپرک و آرد برنجم قاطیشمیکنم باهممیکشونمیکنممیدم بش
آخه حجمش کمه چطور له ش کنم خواستم با گوشت کوب برقی انجام بدم نشد
با میکسر لهش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.