۱۲ پاسخ

بنظرم از خواسته های خودت نگزر اولویت اول رو خودت بزار اینو بر اساس ۱۵ سال تجربه اززندگی بهت میگم.ازهمه جیز خودم گزشتم بخاطر شوهرم بهش فشار نیاد از مستاجربودن درش آوردم ولی کو آدم قدر دان میگه وظیفت بوده میگه از چی گزشتی چی کم داشتی

تجربه ثابت کرده هر چی به خودت بیشتر اهمیت بدی ارزشت بالاتره

من میگم اولویت خودت باش 🙃

مشاور میگه همیشه صد خودتونو برای مرد نزارین.. اونوقته ک انرژی خودتون گرفته میشه.. خسته از همه چی ...اما مرد پرانرژی میمونه...این میشه ک ایراد گرفتنش از شما شروع میشه......(بنفشه باقری تو ایتا کانال داره)گوگل اسمشو سرچ کنین لوگوی ایتا میاد وارد کانالش بشین...

تصویر

گوشی

اول خودت دوم خودت سوم خودت بعدا بقیه

گوشی عزیزم. الان مدل گوشیت چیه

حرف مامان اوینا رو بشدت قبول دارم... خودم ۴سال برای پیشرفت زندگیم اونمدلی زندگی کردم ..حالا با کوچکترین خواسته ای میشم ادم بده ای ک تو اینجوری نبودی😏چی شده ک الان این شدی😶😶

تصویر

گوشی

بنظرم تلویزیون اگه مدلش پایینه و نمای خونس عوض کن بعدشم گوشیتو

گوشی گلم

اول تلویزیون

سوال های مرتبط

مامان 🌸زهرا+محمدحیدر مامان 🌸زهرا+محمدحیدر ۱۲ ماهگی