۳ پاسخ

اتفاقا خیلی خوبه ، آنتی بادی های بدنت وارد بدن بچه هم میشه ، یکم بدنش قوی تر میشه . از مزایای شیر مادر همین آنتی بادیه. فقط صورتتو یه جور بگیر نفست به صورت بچه نخوره

ماسک بزن ،شیر بده ،الان شیرت مقوی تر هم هست آنتی ویروس داره که بچه رو در مقابل سرماخوردگی ایمنتر میکنه

خب چ ربطی داره

سوال های مرتبط