ازمایش بعد انتی رو باید حتمن صب انحام بدیم یا بعدظهرم میشه؟؟؟

۵ پاسخ

فرق نداره عزیزم

همون روز انجام بده اره فک کنم بشه چند ساعت بعدشم بدی

ناشتایی نداره مهم نیست

من بعدازظهر دادم

هر ساعتی رفتی اشکال نداره ناشتایی نمیخواد فقط تا ۲۴ ساعت بعد ان تی باید انجام بشه

سوال های مرتبط