خانوما بده من تو چایی آنخ میریزم؟

۱۱ پاسخ

اره بذه بارداری بک پر کاه نباید بی دستور پزشک خوزد

من کل بارداریمو میخوردم چون کردیم عادت داریم چای انخ اما شما با دکترت مشورت کن بعد بخور

آره عزیزم خوب نیست سعی کن از دارو گیاهی و دمنوش ها در بارداری استفاده نکن یه موقع به بچه حساسیت نده حل در حدکم اشکال نداره تو چایی بریزی دربارداری

اده خوب نیست فعلا کلا دور گیاهی رو خط بکش

اره بده نخور نریز

هرچیزی تو بارداری حتی کم بدون مشورت پزشکت مصرف نکن
من یه بار چای پونه خوردم بعدش انقباضات شدیدی گرفتم

اگر واجب نیست نخور

اره نخور

ریسک نکن نخور

در حدی که طعم بده چرا بد باشه؟

بله.

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری