خانما توی هفته من قین۶ بده ؟آخه توش یکم گلاب ودارچین میریزم؟

۵ پاسخ

نه بابا همه چی به اندازه خوبه مشکلی نیس

ننن بابااا منم میزنم...بخور نوش جونتتتت

نه من زعفرونم میزدم ولی همه چی کم میزدم

نه بابا . مشکلی نداره

قیمه ببحشید😅😅

سوال های مرتبط

مامان ناز مامان ناز هفته بیست‌وپنجم بارداری