۱۲ پاسخ

والا تایپیک منو ببین
منم سر پسرم بی بیم همینجور سفید خط داد همه گفتن منفیه
اما الان بچم ۱۱ماهشه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
البته ک دوروز بد مجدد زدم مارک دیگه صورتیشد هست تو تایپیکام

منفیه

منفی

منفیه عزیزم

خرابه بنظرم

منفیه نگران نباش

منفی

منفیه گلم

یکی دیگه بزن

منفیه گلم
اون خط سفید، خط تبخیره

مبارکه

منفی هست

سوال های مرتبط

مامان نِلین🌼 مامان نِلین🌼 ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی