منم دوتا دارم پسرم پنج دخترم چهار .پسرم خیلی بهتره یه جاهایی درک میکنه ولی امان از دختر .خدا نکنه یه چیز بخواد بهش نخریم یا ندیم .واویلا میکنه.یه بارم رفته بودیم مهمونی کل اسباب بازی ها بچه صاب خونه رو برداشته بود به اون دیگه نمیداد حتی دست بزنه 😆😆😆کلا دختر است دیگه .فک نکنم این لوسای باباشون درست بشن🫢😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.