۱ پاسخ

منم دوتا دارم پسرم پنج دخترم چهار .پسرم خیلی بهتره یه جاهایی درک میکنه ولی امان از دختر .خدا نکنه یه چیز بخواد بهش نخریم یا ندیم .واویلا میکنه.یه بارم رفته بودیم مهمونی کل اسباب بازی ها بچه صاب خونه رو برداشته بود به اون دیگه نمی‌داد حتی دست بزنه 😆😆😆کلا دختر است دیگه .فک نکنم این لوسای باباشون درست بشن🫢😐

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی