مامانا کی نق نقا و گریه های نوزادی تموم میشه

۶ پاسخ

هرچی بگذره شیطون تر میشن دیگه البته همه بچه ها یکجور نبستن

انشالله تا ۲ سالگی🫡

من بدترم شده

برای ماهلین تازه شروع شده😂

محمدرضا جان منم دهنمو سرویس کرده
الانم رو پامه فک کنم باید نشسته بخابم🥴😭

بدتر میشه😂😂

سوال های مرتبط

مامان ماه🫀 مامان ماه🫀 ۸ ماهگی