دختر من تقریبا از ۹ماهگی میخوره
چون واقعا نمیتونم مقاومت کنم در برابرش
با اینکه اول غذای دخترمو میدم بعد خودمون میخوریم
از یک سالگی
میکن ازیک سالگی
من ب دلانا میدم همونجوری بالا میاره با اینکه اصلا هم ادویه نمیزنم فک کنم ب رب حساسه
دکتر گف ۱۰ ماهگی به بعد
من بعضی وقتا میدم
دکتر به من گفت حداقل ۱۰ ماهگی به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.