من مزه دار میکنم بعد گریل میکنم سفت نمیشه اینجوری. ترد و خوشمزه میشه. چون تایم پختش کوتاهه
با آبلیمو، روغن زیتون، نمک، زردچوبه، آویشن و گاهی اوقاتم یه کوچولو ماست مرینیت میکنم.
من دوپیازه میکنم .وقتی میخاد بخوره میگوهارو تیکه تیکه کوچولومیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.