۲ پاسخ

بادمجون سرخ میکنم
سیب زمینی سرخ میکنم
سس درست میکنم ترکیبی از پیاز داغ و رب و زردچوبه و نمک و کمی آب
بعد بادمجونا رو میچینیم روش ی لایه گوجه و روش هم سیب زمینیا و دراخر هم سسی که درست کردم و میریزم و میزارم بپزه تا کامل ابش کشیده بشه😋😋

پیاز سرخ میکنم..سیب زمینی نگینی درشت خورد میکنم..بادمجون نگینی درشت خورد میکنم و گوجه نگینی درشت خورد میکنم به پیاز اضافه میکنم..کدو هم داشته باشم میریزم.. بعد رب و ادویه و نمک رو میزنم..یکم آب میریزم داخلش درشو میزارم

سوال های مرتبط