۱۹ پاسخ

نوش جان من ربشو بیشتر میزنم بچه ها قرمز دوست دارن .

نوش جونت عزیزم ماهم جای همگی خالی با اقای پدر دو نفره رفته بودیم شام بیرون

لوبیاپلو

نوش جونتون،منم برا ناهار ماکارونی پخته بودم یکمیش موند شام خوردیم

نوش جون ماام ماکارانی داشتیم

کوفته داریم

نوش جان منم سالاد الویه گذاشته بودم

خونه مامانم مرغ دعوتیم

پاستا خوشمزه و پر کالرییی😋😋

نخود پلو
نوش جونتون

گوجه سیب زمینی😊

گوجه بادمجون😋😋

نوووش جونتون😍
مام قرمه سبزی داریم😁

خونه مامانم
ماکارونی😋😋😋

نوش جونتون
ما برگر داریم

برنج با مرغ زرد😘😋

به به 😋
مام گوجه بامیه داریم

شوهری نیست برنج عدس درست کردم

نوشجونتون جوجه خونه داداشم

سوال های مرتبط

مامان آراد🫀🩵 مامان آراد🫀🩵 ۲ سالگی
مامان مامان جیگر  ❤️ مامان مامان جیگر ❤️ ۲ سالگی
مامان ملیسا زهرا مامان ملیسا زهرا ۱ سالگی