۵ پاسخ

بنظرم یکم زیره هم بکوب بریز با یکم نعنا تلخون اگهم دنبه داشتی هم عالی میشد

ابگوشته؟

نوش جونت منم ظهر پختم اصلا تو خونه آبگوشت نمیپرم چون میرم خونه مامان یا مادرشوهرم اونجا که بخوریم خونه نمیزارم شوهرم نبود برا پسرم پختم

کاش یکی بود برا من غذا میپخت

نیم ساعت اخر دو قاشق مرزه خشگ بریز تو ابگوشت بعد دعام میکنی البته دنبه رو نکوبیدی با پیاز رنده اگه خواستی بکوبی تو همونا بریز قاطی کن

سوال های مرتبط

مامان ملیسا زهرا مامان ملیسا زهرا ۱ سالگی